onsdag 23 mars 2011

Du Suger!

Nä, jag bara skoja. Denna veckan har väl vari bra, hitintills... imorgon har vi nationella i NO igen. Vi ska genomföra laborationen som vi skrev förra torsdagen. Men resten av veckan har varit rätt okej, förutom i måndags kanske då var alla trötta och lite smått irriterade på varandra. Men jag och Sanna, som var den enda tjejen i deras klass, höll oss uppe med lite prat Romeo & Julia musikalen Måns Zelmerlöw var med i.
Igår var det jättehärligt, vi slutade 2 hela timmar tidigare! Eftersom vi inte hade särskilt mycket att göra och jobbar betydligt bättre hemma. Och idag hade jag och Phille redovisning om Konsumentekonomi, det gick faktiskt jättebra, sen hade jag matteprov på Borgar som jag tyckte gick ganska bra... kändes bra i alla fall. Nu har jag inte så mycket mer den här veckan, riktigt skönt! Men jag lovade Sanna att kolla upp busstider till henne, så jag får väl göra det...


Önska mig lycka till imorgon (hoppas jag inte klantar till det!)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar