fredag 4 mars 2011

Kommer aldrig glömma dig!

Jag känner inte för att blogga just nu, men det var någon dag sedan. Kanske kan berätta vad som hänt en annan dag.
I alla fall sltade jag 12 idag, vilket var skitskönt! Men jag var tyvärr tvungen att läsa Anne Franks dagbok, en recension ska vara inne på måndag... För tillfället gör jag inget speciellt, funderar. Kanske är vi inte alltid ämnade för vissa uppgifter, men vi försöker ändå.

Om någon timme ska jag, Elin och Sanna hem till Annika och äta kinamat. Jag vet att vi åt det för exakt en vecka sedan, men du kan aldrig få för mycket kinamat! Sen ska vi äta vaniljglass med chokladsås, som Elin varit så snäll och köpt till oss. MUMS, vad gott det ska bli! Kanske myser framför TV:n som vi gjorde sist?
Tror jag ska sova över, men jag vet inte... i och med att jag och Anton i princip ska bo inne hos vår farmor och farfar hela nästa vecka, från och med imorron. Men, jag har ju en hel vecka på mig sen, så det får de stå ut med idag.
Ses ikväll!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar