torsdag 24 mars 2011

Dumm

Hej allihopa nu är det barnprogram! Nej, tyvärr inte... slutade precis.
Men idag har varit en bra dag tycker jag, inte så jobbig som resten av veckan. Först hade vi NO, då vi gjorde vår nationella laboration, det var faktiskt jättekul! Alla sprang runt utomhus i labbrockar, måste ha sett sjukt roligt ut. (Det var faktiskt vår uppgift, vi gjorde det inte frivilligt.) Sen hann vi inte mer den lektionen, efter det hade vi idrott där vi spelade volleyboll. Det är kul, men ganska svårt... bollen vill inte dit jag vill!
Men sista lektionen var bäst! Vi har elevensval, men eftersom sexorna och sjuorna fick gå hem (pga. att de hade jobbat med animeringar hela dagen), så fick vi andra också gå. Okej inte alla, bara vi som har Musik & Drama. Men sen väntade jag på Sanna och Elin som skulle göra klart ett arbete, tillsammans med 6 av killarna i deras klass. Det blev faktiskt riktigt kul, för när jag tuperade mitt hår blev alla killar förälskade... i min hårborste. Vissa saker förblir inte osedda!
Så jag slutade tidigare och det gick bra på mitt utvecklingssamtal på skolan. En icke "sad face" dag!


Snart ska jag se film, för ovanlighetens skull. Tror jag har sett 3 filmer denna veckan... hittills!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar