lördag 26 februari 2011

A couple of bad eggs

Nja, jag hann nästan med allt jag hade på min "to-do-list".
Direkt efter frukosten tömde jag diskmaskinen och även fyllde den, som den ängeln jag är... (blink). Sen började jag städa mitt rum, det gick ganska bra, men som vanligt tog det ett litet tag...

Före - Efter




















Jag tycker i alla fall att det blev jättefint!
Sen åt jag en Billy's pizza, orkade inte komplicera... Efter det dammsög jag hela bottenvåningen, tog cirka 40 minuter. Låter länge, men sen är man klar och behöver inte göra det på en hel vecka. Äcklig som man var efter "all" städning, hoppar jag in i duschen och känner mig fräsch som en räka efteråt.
Jag fotade även mina kläder som jag köpte i tisdags (kolla inlägget den 22:a). Men något pluggande blev det inte av, för jag skulle som sagt hem till Sanna för att äta kinamat. När jag kom dit klockan 6 var Annika och Sara redan där. Efter den efterlängtade maten fick cupcakes som Sanna bakat under dagen, utsökta!



Kvällen gick och vi mös framför TV:n med chips, godis och läsk. Först såg vi Pirates of the Caribbean - Svarta Pärlans Förbannelse, sen såg slutet på Let's Dance och eftersom det enda som sändes efter det var betydligt sämre slutade det med att vi kollade youtube-klipp. Fick in ett par fina bilder också:











"Say goodbye to my heart tonight"

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar