fredag 25 februari 2011

Domedagen

Sista dagen på lovet och du har inte lyckats göra allting på din lista än. Så idag gör jag ett ärligt försök att på någoot sätt få dessa uppgifter utförda... får se hur det går.
Steg upp för en halvtimme sedan (kvart i 12), har ätit frukost och sitter nu vid datorn. Till och med jag själv börjar tvivla på om detta kommer leda någon annanstans än självaste TV:n. Men jag ska inte ge upp! Jag hade tänkt:

- Städa mitt rum
- Dammsuga
- Lägga ut bilder på bloggen
- Plugga

på cirka 5-6 timmar, då inräknat att jag måste äta någon sorts lunch också. Efter det ska jag antagligen hem till Sanna tillsammans med Annika, för att äta kinamat, den enda sanna kärleken!
Nej, nu får jag nog sätta igång annars blir inget av det gjort. Jag ska skynda mig så mycket jag kan, men ni känner väl mig...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar