tisdag 22 februari 2011

It's Striped!

Idag var dagen faktiskt lite nyttig, inte som igår då...
Vi steg upp klockan 10 och stack till Entré vid halv tolv tror jag. Där var vi hela dagen ända till halv sex, kanske inte direkt hela dagen men länge. Vi käkade på Redfellas Juicebar, mmm... toast med kyckling, tomat, soltorkad tomat, babyspenat och mozarellaost tillsammans med en smaskig "besserwisser"-juice (fast jag tror att det var en smoothie). Det slutar med att man spenderat cirka 765 kronor! Ett svart typ av par haremsbyxor med dragkedjor på varje sida av höften, två par typ tunikor - en ljusbrun och en lite längre grön randig och en kort rosa/persikofärgad "blustopp". En lyckad shoppingdag, fast man kan ju aldrig få nog...



Nu är jag hos Sara och ska sova här, tredje natten borta. När det visade sig att vi fyra skulle sova i Saras rum började projekt "inredning", för det är det det är. En städning i Saras rum är som att inreda det. Jag ska inte gå in ,på några direkta detaljer, men det tog ett tag... där var ett regn av kläder fint placerade lite var stans.
Nu bäddar vi, blir mysigt.
Imorgon ska vi upp lika tidigt igen (ja, det är tidigt för mig) för att träna på Friskis & Svettis. Skönt och träna, mindre skönt att behöva lämna den där varma mjuka sängen man ska dela med Sara. Ska bli intressant, hon säger att hon går och snackar i sängen och sparkas...

Godnatt på förhand.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar