lördag 19 februari 2011

Hej alla mina läsare...


Jag inser att min titel är ganska ironisk, då jag faktiskt inte har några läsare. Menmen, jag är lika glad för det.
Jag ska göra ett nytt försök där jag faktiskt bloggar regelbundet... som sagt försöka.

Idag har jag väl inte gjort allt för mycket, steg upp klockan halv 12 åt brunch vid 1 och slappade framför TV:n till 4. Sen kom Annika och sedan dess har vi suttit framför datorn, jag har bland annat lagt till en massa skor på min önskelista.
Vi har också tagit en massa fina bilder... jättefina! Senare ikväll ska vi gå på bio, vi ska se "Burlesque" med Cher och Christina Aguilera. Den verkar ganska bra och det hoppas jag att den är också (typisk "Bianca-slutsats"). Efter det ska vi köpa Ben and Jerry, mmm ice cream... (dreglar). Det säger jag än så länge, nu när jag sitter instängd på mitt rum i min varma säng utan den blekaste aning om hur kallt det är ute.
Just nu skulle det i alla fall passa med något iskallt.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar