onsdag 23 februari 2011

Jelly


Här sitter man helt själv framför TV:n och tittar på "Raise your Voice" med Hilary Duff, sort of...
Hela familjen är hemma, mamma och pappa målar vårt tak vitt och min bror lanar i källar med ett antal kompisar. Men det är bara jag som sitter och myser, min lyckans ost! Nerbäddad under yllefiltar, iklädd min gul-gröna Onepiece och luddiga inneskor. Snart kommer väl snackset fram och man tjockar sig, vilket man inte alls gjort fram tills nu... (host). Tycker synd om sådana som inte kan stå emot, sådana som mig. Men vad ska man göra?



Imorgon ska jag antagligen åka till Lund för att kolla Polhemskolan, eller i alla fall kolla vilka bussar man tar dit. Inför gymnasievalet, det är riktigt nära nu, en vecka! Efter det ska jag göra mina val och sen, om jag orkar, kanske gå igenom mitt rum. Kanske ska införskaffa någon ny möbel.
Önska mig lycka till

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar