måndag 21 februari 2011

Great love is better received by few

Hellu! Anledningen till att jag inte la upp något igår var för att jag var hos Annika, där hennes internet tyvärr inte fungerade. Dagen igår spenderade jag tillsammans med Annika till cirka kvart över 3, sen placerade jag mig rakt framför datorn och finslipade min design på bloggen. Men sen kommer jag på att jag ska iväg klockan 5, vilkrt betydde att jag var tvungen att vara klar en halvtimme innan... Jag stressar och hinner bli klar till fem över halv, ja jag vet att jag är jättebra med timing!
Kommer hem lite efter 9 och packar snabbt ihop en väska och sticker hem till Annika, Sanna och Elin var redan där. Vi tittar på film och snackar om allt möjligt, allmänt kul. Men såklart dominerar snacket och det slutar först klockan 4. Bestämmer oss för att äntligen lägga oss, men tandkrämen ställde som vanligt till det... man blir pigg! Därför, blev det en hel del fina bilder på oss alla, främst mig och Sanna.





Idag vaknade vi runt halv 12, satte oss framför TV:n och fortsatte på chipsen och tobleronen till frukost. MUMS! Ett antal timmar senare gjorde vi oss i ordning och begav oss till Jägersro, mest för att vi bara ville komma ut men var för lata att åka ända in till stan. Där fikade vi JÄTTEGODA grillade kyckilngpanini. Efter det gick vi in på alla klädesaffärerna, alla tre. Fast det kändes som tjugo då vi gick mellan de ett antal gånger och provade minst tre plagg varje gång. Klockan halv 6 gick vi till busshållplatsen för att ta 31:an tillbaka till Videdal. Men sorgligt nog kom den inte, vi fick stå ute i kylan och vänta i hela tjugo minuter! Fast vi hade rätt kul under tiden, domino för trötta...
Väl hemma äter man en god middag; ugnsbakad potatis med saftigt kött och sallad. Vi alla satt och snackade om våra dagar och du närmar dig samtalsämnet sakta. Om att åka till Göteborg... de var väl inte alls för skeptiska XD

Nu är jag hos Sanna, tillsammans med Annika. Senare ska vi tjocka oss med supergod glass, hoppas inte Amanda har ätit upp den.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar